piątek, 17 października 2014

KANDYDAT NA WÓJTA GMINY WYDMINY


Od urodzenia mieszkam w Gminie Wydminy. Prowadzę gospodarstwo rolne we wsi Mazuchówka. Z doświadczenia, wiem, że rodzinne gospodarstwa rolne są jednym z głównych filarów ekonomii Naszej Gminy. Od lat związany jestem z lokalnym samorządem. W roku 2000 byłem jednym z głównych inicjatorów zwycięskiego referendum. Społecznie pracowałem jako kurator sądowy, członek Kolegium ds. Wykroczeń przy Sądzie Rejonowym w Giżycku oraz ławnik w Sądzie Pracy, byłem członkiem Warmińsko – Mazurskiej Izby Rolniczej. Obecnie jestem Przewodniczącym Rady Gminy Wydminy. Jestem przeciwnikiem zamykania małych szkół. Popieram rozwój działalności świetlic wiejskich. Kluczem do poprawy jakości życia mieszkańców jest inwestowanie w infrastrukturę. Szansę dla naszej gminy widzę w rozwoju turystyki (nie tylko w okresie letnim, ale także w miesiącach zimowych). Uważam, że samorząd powinien wspierać i promować głównie lokalne firmy, przedsiębiorstwa i stowarzyszenia. Jestem przekonany, iż jawność pracy Wójta i Urzędu Gminy oraz umożliwienie mieszkańcom większego wpływu na prace Rady i Wójta to recepta na normalizację Naszej Gminy.